2008. március 28., péntek

Fordítóhétvége 8.04

Be van jelentve, készülünk is rá... én például majdnem kész vagyok a debian-installer rendbeszedésével, már csak egy frissebb pot-fájl kéne hardyhoz, aztán nekiugrok az átnézéseknek. Hogy a manóban gyártják ezek a fejlesztők a sablont, ha egyszer a forráscsomagban nem szereplő csomagok sztringjei vannak benne?

Mondtam már, hogy végre lesz magyar kubuntus FF kezdőlap? Akkor mondom, szóval lesz ilyen is :). A Kubuntu-koordinátorságra/fordításra viszont még mindig nincs tolongás, elég szomorú, így nem sok minden lesz a színvonal javításából. Vagy annyira nem is rossz az?

A mai helyzetjelentés szerint picit többen leszünk mint múltkor, ami jó hír, amin viszont meglepődtem:

(17:01:45) szilveszter.farkas@gmail.com: tegnap este jelentkezett molnár ingó és felesége is ;)
Remélhetőleg nem kiabálom el és újabb magyar szabadszoftver-celebet üdvözölhetünk élőben is :).

Jut is eszembe... nincs valakinek kedve 5-én egy éjszakára befogadni egy valószínűleg enyhén illuminált, vidéki botcsinálta fordítót?

Nincsenek megjegyzések: